המודרניזם הגיע אל שיאו, ולכן גם אל קיצו, במהלך שנות ה-70. מסקנותיו הובילו לבחינה מחודשת של מקומה של האמנות בחברה ושל תפקיד האמנים בה. שבירת הכללים, המחסומים והמושגים הישנים הניבה פרץ של מגמות וכיוונים מקבילים ומנוגדים.
תכנית הקורס - סמסטר ב
לאס וגאס כמשל
האדריכלות הפוסט-מודרנית מסוף המאה ה-20 בוחנת מחדש את הנחות המודרניזם.
אדריכלות פורצת קירות
מחשבות חופשיות חדשות על תפקידה של האדריכלות כפותחת שער לדמיון הפוסט-מודרני.
הבית שאנו חיים בו
בעידן של שינויי מקום תכופים ותנועה מתמדת, כיצד השתנתה משמעות המושג "בית" ממקום המַקנה תחושת ביטחון ויציבות ל"לא-מקום" ול"כל-מקום"?
האדם שאחרי
על דמותו של האדם ודימויו בעיני עצמו באמנות הפוסט-מודרנית.
"איי רובוט"
החידושים המפליגים בטכנולוגיה ובקיברנטיקה מעוררים מחדש את השאלות על יחסי האדם והמכונה שיצר.
"פייק!!!"
בעידן של "עובדות אלטרנטיביות" וצריכת מדיה שאי-אפשר לסמוך בה על מראה עיניים, היכן עוברת ההבחנה, אם בכלל, בין האמת לשקר?
אמנות מכל דבר
פריצת המסגרות בין הגבוה לנמוך ובין מה שנחשב לְמה שאינו נחשב יצרה אמנות ססגונית המערבת יחדיו את כל העולמות.
דמיאן הירסט, אמנות של חיים ומוות
שאלות לא קלות עולות מהתבוננות ביצירותיו של האמן הבריטי: מהו מעשה האמנות? מה חלקה של הפרובוקציה? ומה ערכו של מיתוג בעולמנו הפוסט-מודרני?