המהפכנים

מרצים שונים יונתן אולמן, טל לניר
האמנים שפרצו את הדרך ושינו את חוקי המשחק ואת דרך החשיבה שלנו על אמנות עכשווית. החל מגרניקה של פיקאסו שהביאה למהפכה של ממש באמנות ועד להצגת אסלה של שירותים במוזיאון.  מבט על האמנים והאמניות פורצי הדרך האמנות המיוחדת שלהם.
התכנית
פיקאסו בתנועה מתמדת / מרצה: יונתן אולמן
דרכו האמנותית של האמן הגדול, מתחילתה ועד ליצירת המופת "הגרניקה", רצופה בשורה של שינויי סגנון מרהיבים ויוצאי דופן שהביאו למהפכות מרשימות בשדה האמנות.
ג'ורג'יה אוקיף / מרצה: טל לניר
האמנית האמריקאית האייקונית ציירה דימויים של פרחים מוגדלים, גורדי שחקים ונופים פראיים של ניו מקסיקו. כל אלה הציבו אותה כאחת מפורצות הדרך של המודרניזם האמריקאי.
אסלה במוזיאון / מרצה: יונתן אולמן
כיצד מייצג המושג "רֶדי מֵייד" את אחת המהפכות הגדולות ביותר של תחילת המאה ה־20? ומה הביא את מרסל דושאן להיחשב לפורץ הדרך הגדול מכולם?
טרייסי אמין, הווידוי / מרצה: יונתן אולמן
האמנית טרייסי אמין החלה דרכה כ"ילדה הרעה" של האמנים הבריטים הצעירים, ולימים זכתה לתהילה עולמית ולהשפעה על האמנות העכשווית.
על מיקי ונסיכות / מרצה: טל לניר
וולט דיסני, אחד ממהפכני התרבות הגדולים ביותר של המאה ה־20, יזם, אנימטור, מפיק וחולם, פיתח אימפריה עצומה המשלבת יצירתיות ועסקים.
ביפל וטרפת ה־NFT / מרצה: יונתן אולמן
מייק וינקלמן, המכונה בּיפְּל, יצר ציור דיגיטלי אחד בכל יום. כשיצירתו הדיגיטלית נמכרה בסכום עתק, היה נראה שמהפכת ה־NFT כבר הושלמה – האומנם?​

למידע נוסף יש ללחוץ על האזור בארץ שמתאים לכם

בית איילה,שד' בן גוריון 13, תל-אביב / מפה
6 מפגשים:ימי ראשון, 11:30-13:00
החל מ--1 / פירוט מחירים
הרשמה מאוחרת
מחיר מלא/ תלמיד חדש באסכולות - 510 ₪
תלמיד ותיק 5% - 480 ₪

מועדי המפגשים

2024:
30 יוני, 7 יולי, 14 יולי, 21 יולי, 28 יולי, 4 אוגוסט